Artykuł Informacyjny

Bramy pneumatyczne, czyli świetna forma reklamy3 min na czytanie

Bramy pneumatyczne, czyli świetna forma reklamy

Bramy pneumatyczne są idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy chcą zdobyć nowe rynki sprzedażowe. Ich przeznaczeniem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów, zwłaszcza podczas eventów outdoorowych, takich jak imprezy sportowe czy festyny. Jako sponsor tego wydarzenia możesz wynegocjować ustawienie dmuchanej brany reklamowej na starcie lub mecie wyścigu albo na wejściu na teren imprezy.

Bramy pneumatyczne na event

Bramy pneumatyczne są bardzo popularnym elementem reklamowym. Dzięki nim możesz stworzyć atrakcyjny i nowoczesny wizerunek firmy otwartej na klienta.

To doskonałe narzędzie do promocji, które możesz wykorzystać na licznych imprezach czy wydarzeniach. Wszystko zależy od tego jakie hasło będzie na nim umieszczone oraz kontekstu, w którym go użytkujesz. Nadmuchiwana brama jest świetnym narzędziem promocyjnym i może być wykorzystywana w wielu różnych kontekstach. Możesz użyć jej jako samodzielnego elementu lub zintegrować ją z istniejącą kampanią reklamową. Firma AdSystem oferuje również możliwość nadruku własnej grafiki na bramie dmuchanej, pełną ofertę możesz sprawdzić pod adresem: https://www.adsystem.pl/outdoor/bramy-dmuchane-pneumatyczne/.

Bramy pneumatyczne – jak działają?

Bramy pneumatyczne są nowoczesną formą reklamy zewnętrznej, która doskonale sprawdza się na eventach. Niektórzy zastanawiają się, jak bramy pneumatyczne działają. To prosta sprawa: polegają one na systemie pomp, które nadmuchują bramę zamocowaną na dwóch stelażach – podporach, które kotwiczy się do podłoża.

Zalety bram pneumatycznych

Bramy pneumatyczne to idealna forma reklamy zewnętrznej. Wykonane są z materiałów produkowanych w technologii poliamidowej i jakość wykonania jest bardzo dobra i odporna na warunki atmosferyczne. Bramy pneumatyczne są zdecydowanie najlepszym sposobem na reklamę. Jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów na przyciągnięcie ludzi do Twojej firmy. Bramy pneumatyczne są bardzo duże, więc widać je z daleka i mają dużo miejsca na wydrukowanie lub narysowanie Twojego logo lub wiadomości. Możesz wybrać bramy powietrzne statyczne lub dynamiczne, co będzie zależało od Twoich potrzeb.

Leżaki reklamowe, czyli dobra forma reklamy zewnętrznej w czasie lata

Leżaki reklamowe, czyli dobra forma reklamy zewnętrznej nie tylko w czasie lata. Leżaki reklamowe znajdują się w wielu miejscach na terenie całego kraju. Warto zauważyć, że są bardzo popularne i jest to niebanalne rozwiązanie dla eksponowania marki. Dzięki temu można oznaczyć swoje miejsce podczas targów lub wyeksponować ogródek kawiarniany, jak również nawiązać dialog z odbiorcami, którzy wybrali się na spacer i dzięki nim mogą chwilę odpocząć.

Leżaki reklamowe, idealne nie tylko na hotelowym tarasie i plaży

Leżaki reklamowe to dobra forma reklamy. Jeśli mamy duże powierzchnie, które mogą przyciągnąć ludzi zarówno nad morzem, jak i w głębi kraju. Wyeksponowanie przestrzeni za pomocą leżaków to doskonały pomysł dla wszystkich firm chcących wyjść w outdoor ze swoimi produktami i usługami, nie tylko dla restauracji czy lodziarni. Dzięki nim zachęcisz potencjalnych klientów do interakcji z Twoją firmą oraz zwiększysz świadomość marki. Leżaki reklamowe nadają się do użytku zewnętrznego i mogą być używane zarówno w pomieszczeniach, jak i na zewnątrz. Są łatwe do złożenia, transportu i przechowywania. Posiadają wysokiej jakości  ramę z podstawą oraz powleczone są materiałem odpornym na zaplamienie, deszcz i użytkowanie. Leżaki reklamowe są wykorzystywane od wielu lat. Są bardzo popularne w branży reklamy zewnętrznej, zwłaszcza że pozwalają firmom dotrzeć do odbiorców w naturalny sposób i bez większych kosztów, przekonaj się sam: https://www.adsystem.pl/outdoor/lezaki/

Zobacz inne