Zamknij

Dzwonią i... nic. Pacjenci nadal mają problemy nawet ze zdobyciem recepty

09:21, 07.06.2020 Mateusz Komperda Aktualizacja: 09:21, 07.06.2020
Skomentuj

Roman Buda (86 l.) do swojej przychodni MCZ w Głogowie wydzwaniał trzy bite godziny Wcześniej jak zwykle pojechał osobiście z karteczką i usłyszał, że kontakt wyłącznie telefoniczny. Dostał kartkę z wypisanymi numerami kontaktowymi. No to dzwonił na wszystkie trzy, bez skutku.

- Jeden numer był cały czas zajęty, pozostałych nikt nie odbierał - mówi senior. Potrzebował tylko recepty na leki, bez których nie może żyć. - Od 10 lat mam rozrusznik serca, te lekarstwa utrzymują mnie przy życiu - tłumaczy.

W ocenie zarządu Miedziowego Centrum Zdrowia S.A. w Lubinie zgłaszane przez pacjentów problemy z połączeniem się z rejestracją centralną MCZ lub rejestracją przychodni w Głogowie są związane wyłącznie ze znaczną liczbą osób kontaktujących się jednocześnie z placówkami. To może skutkować czasowym zablokowaniem połączeń z call center, gdy liczba osób oczekujących na połączenie przekracza dopuszczalny limit, czy stałą zajętością pozostałych telefonów.

Dla przykładu na początku maja, między 1 a 15 maja (10 dni roboczych) pracownicy rejestracji centralnej MCZ codziennie odbierali średnio 1300 połączeń telefonicznych. W tym okresie w przychodni w Głogowie dziennie lekarze POZ udzielali średnio 240 porad i wystawili pacjentom ok. 120 recept.
RED

(Mateusz Komperda)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%