Z basenów zewnętrznych mogliśmy korzystać do woli, były otwarte równo przez dwa miesiące, od 1 lipca do 31 sierpnia. - Frekwencja na tego typu obiektach w dużej mierze jest uzależniona od pogody, która w ostatnich latach nie rozpieszcza. W tym roku tak było przez większość lipca. Udanych pogodowo i pod względem frekwencji w całym sezonie było około 20 dni - ocenia Jarosław Trawiński, prezes Chrobrego Głogów S.A.
Łącznie spółka Chrobry sprzedała ponad 22 tys. wejściówek. W szczytowym dniu frekwencja wynosiła ok. 1 tys. 200 osób. - W porównaniu z latami ubiegłymi te liczby są niższe, mając jednak na uwadze brak możliwości organizacji imprez masowych, ograniczenia i zapewne obawy niektórych osób związane z trwającą epidemią, wyniki są bardzo zadowalające. Osiągnięte przychody przekroczyły kwotę nakładów bezpośrednich niezbędnych do otwarcia i funkcjonowania kompleksu w całym sezonie - podsumowuje prezes Trawiński.
Dodając, że - co najważniejsze - na szczęście obyło się bez większych incydentów i wypadków.
RED
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz