Zamknij

Przekonaj się, jak pozycjonowanie stron zwiększy Twoją sprzedaż i rozpoznawalność marki w 2021 roku

12:12, 20.07.2021 Jakub Grzywaczyk Aktualizacja: 15:03, 01.09.2021
Skomentuj

Pierwszy stycznia zbliża się wielkimi krokami - w branży marketingu internetowego nadszedł więc czas na podsumowania. Pozycjonerzy i seowcy nieustannie doskonalą swoje taktyki i strategie, aby w jeszcze skuteczniejszy sposób zapewnić swoim klientom dominację w sieci. W poniższym artykule przy pomocy ekspertów postaramy się omówić najważniejsze trendy na co dzień wpływające na lokaty w wynikach Google.

Przygotuj swoją stronę według filozofii mobile first i ciesz się popularnością

Jedną z ważniejszych statystyk w ostatnich dwunastu miesiącach była ta przedstawiająca odsetek internautów korzystających z wyszukiwarki za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Okazuje się, że kształtuje się on na poziomie aż 50%. Oczywiście oznacza to, że gigant z Moutain View od dłuższego już czasu promuje na listach SERP strony, które zostały perfekcyjnie dostosowane do potrzeb urządzeń o mniejszych ekranach. Po stronie specjalistów z agencji interaktywnej już na etapie działań optymalizacyjnych i klarowania strategii wszystko musi być podyktowane troską o klienta korzystającego ze smartfona lub tabletu.

Po pierwsze, jeszcze przy wyborze słów i fraz kluczowych będziemy zmuszeni wziąć pod uwagę wiele dłuższych i bardziej potocznych haseł, które wyjdą naprzeciw rosnącej liczbie wyszukiwań głosowych. Po drugie, w trakcie procesu Search Engine Optimization cały nacisk należy położyć na responsywność całego projektu, a więc sposób w jaki strona będzie się dopasowywać do różnych rozdzielczości - będziemy też musieli zmierzyć się nadaniem wersji mobilnej wyjątkowo funkcjonalnego charakteru według najwyższych standardów sztuki User Experience.

"Naturalnie możesz spróbować zatroszczyć się o to wszystko samodzielnie, jednak profesjonaliści zrobią to za Ciebie o wiele szybciej i sprawniej, dzięki czemu całość procesu przebiegnie bezpiecznie."

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Postaw na regularne działanie poprzez jakościowy content marketing

W ostatnim roku doczekaliśmy się dwóch ważnych dla każdego e-przedsiębiorcy aktualizacji algorytmów Google. Pierwsza z nich nosi nazwę EAT i ma za zadanie całościowo oceniać serwisy pod kątem ekspertyzy, autorytetu i wiarygodności - w praktyce oznacza to, że słaba merytorycznie treść przestanie wpływać dobrze na pozycjonowanie stron naszej witryny. Według specjalistów z firmy afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/ w nowym roku jeszcze trudniej będzie oszukać wyszukiwarkę, jeśli zawartość serwisu nie będzie zawierała specjalistycznej wiedzy bądź odpowiedzi na realne problemy naszych internetowych odbiorców.

Oprócz update`u EAT powinniśmy też zaznajomić się z tym określanym akronimem BERT - w tym wypadku roboty Google będą badały zamieszczane przez nas treści pod kątem językowym. Oznacza to, że wszelkie akapity i artykuły służące jako sztuczne wieszaki na słowa kluczowe przestaną mieć rację bytu. Ponieważ coraz trudniej będzie przekonać wyszukiwarkę o wartościowości publikowanych przez nas materiałów, dla wielu właścicieli firm logicznym wyborem będzie zdanie się na pomoc specjalistów od content marketingu. Sprawdzone agencje SEO już od lat zatrudniają w tym celu najlepszych copywriterów i współpracują z wieloma redakcjami, blogerami i influencerami.

(Jakub Grzywaczyk)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%