Zamknij

Wydają dowody, meldują... Jak działa ratusz w czasie epidemii?

10:58, 24.04.2020 Mateusz Komperda Aktualizacja: 10:58, 24.04.2020
Skomentuj

Od środy (22.04.) obowiązują nowe przepisy rządowego rozporządzenia w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii. Rząd doprecyzował w nich, co należy rozumieć przez "zadania niezbędne", które samorządy mają w obowiązku wykonywać.

Jak podkreśla sekretarz Gminy Miejskie Głogów, Katarzyna Brasse-Juźwiak, urząd miejski w zakresie wymienionych w rozporządzeniu spraw obsługuje klientów przez cały czas od czasu wprowadzenia w kraju stanu epidemii

- Urząd realizuje wszystkie zadania drogą elektroniczną, korespondencyjną oraz przy bezpośrednim udziale mieszkańca, po wcześniejszym umówieniu się przez telefon - mówi Katarzyna Brasse-Juźwiak.

Do 22 kwietnia USC w Głogowie zarejestrował 90 urodzeń, 100 zgonów, udzielono 5 ślubów cywilnych, odwołano 10 ślubów cywilnych. Wydział Spraw Obywatelskich: ilość zameldowań - 45, ilość wymeldowań - 15, ilość wydanych zaświadczeń - 26, ilość wydanych dowodów osobistych - 117, ilość przyjętych wniosków o dowód osobisty - 48.

W tym okresie nie przyjmowano natomiast wniosków o paszporty. Przypomnijmy, że Terenowy Punkt Paszportowy realizuje swoje zadania w systemie pracy określonym przez Dolnośląski Urząd Wojewódzki, któremu podlega.
RED

(Mateusz Komperda)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%