W centrali i oddziałach KGHM jest sporo pracy dla specjalistów różnych branż. Od mechaników i laborantów po speców od podatków. Sprawdź najnowsze oferty pracy, na które możesz odpowiedzieć do końca listopada lub początku grudnia 2023.
Oferta pracy dla specjalisty ds. podatku VAT w Mercus Logistyka Sp. z o.o. w Polkowicach
Zakres obowiązków: analiza dokumentów księgowych pod kątem podatku VAT, monitorowanie zmian w prawie podatkowym, współudział w sporządzaniu JPK_VAT zgodnie z polskimi przepisami, współudział w sporządzaniu opinii podatkowych, współudział w przygotowywaniu wniosków o wydanie interpretacji podatkowych, wsparcie w prowadzeniu korespondencji z organami podatkowymi, wsparcie kierownika w analizie umów pod kątem ich zgodności z prawem podatkowym, uzgadnianie rozrachunków w zakresie podatku VAT.
Jakie Mercus stawia wymagania?
- wykształcenie - magister o kierunku ekonomia lub pokrewne
- wymagany staż - 3 lata
- Znajomość i umiejętność korzystania z zasad rachunkowości
- Min. 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości
- Bardzo dobra znajomość problematyki podatku VAT
- Mile widziana znajomość obsługi programów finansowo księgowych klasy ERP (w szczególności SAP)
- Dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
Co jest mile widziane?
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Terminowość, rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie
Termin składania aplikacji mija 9 grudnia 2023.
Oferta pracy KGHM Metraco Spółka Akcyjna, Dział Badań i Rozwoju dla specjalisty ds. badań i rozwoju
Do zakresu zadań i obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalisty ds. Badań i Rozwoju będzie należało m.in.: realizowanie prac badawczo-rozwojowych oraz projektów wynalazczych i wdrożeniowych, prowadzenie własnych analiz w tym zakresie a także analiz w ramach zespołów projektowych, inicjowanie nowych rozwiązań w obszarze B+R, pobieranie i przygotowywanie próbek do celów badawczych, przygotowywanie raportów z bieżącej realizacji projektów prowadzonych przez Dział Badań i Rozwoju, współpraca z zewnętrznymi ośrodkami badawczo-naukowymi, realizacja innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego, niewykraczających poza zakres działania komórki organizacyjnej.
Wymagania:
- wykształcenie - magister inżynier o kierunku budownictwo lub metalurgia, inżynieria chemiczna i procesowa, inżynieria materiałowa
- wymagany staż - 12 miesięcy
- mile widziane studia podyplomowe o profilu zarządzanie projektami i innowacjami lub o profilu pokrewnym
- mile widziane szkolenia/kursy z zakresu metodologii zarządzania projektami
- doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, w tym doświadczenie potwierdzające udział w realizacji projektów B+R lub doświadczenie w prowadzeniu badań i analiz służących opracowywaniu nowych technologii/produktów
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomości komputera w zakresie MS Office
- czynne prawo jazdy kat. B
- umiejętności analityczne
- umiejętność pozyskiwania informacji,
- chęć rozwoju oraz zdobywania nowej wiedzy
- kreatywność i innowacyjność,
- rzetelność i sumienność w wykonywaniu obowiązków
- umiejętność pracy w zespole
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
Termin złożenia aplikacji mija 30 listopada.
Oferta pracy KGHM ZANAM S.A., Dział Robót Montażowych pod ziemią (TM) dla Operator przenośników taśmowych i młotów udarowych pod ziemią (TM)
Zakres obowiązków: Kompleksowa realizacja zleceń dotyczących obsługi i konserwacji przenośników taśmowych , punktów wysypowych, młotów udarowych oraz zakładu przeróbki soli, wchodzących w zakres działania Działu.
Wymagania:
- wykształcenie - zasadnicze zawodowe/branżowe kierunki techniczne o kierunku średnie techniczne.
- Ukończony kurs operatora i konserwatora przenośników taśmowych oraz młotów udarowych.
- Zaangażowanie oraz dobra organizacja pracy.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Mile widziane:
- 3 m-ce doświadczenia zawodowego na st. operatora przenośników taśmowych i młotów udarowych pod ziemią.
- Znajomość budowy i obsługi przenośników taśmowych i urządzeń do przeróbki soli.
Termin składania aplikacji mija 27 listopada 2023.
Oferta pracy CBJ sp. z o.o., Wydział Badań Jakości - Dział Laboratorium Analiz Nieprzemysłowych/Przemysłowych dla Laboranta. Miejscem pracy jest Głogów.
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie, rejestrowanie i przygotowanie próbek do badań, pomiarów i archiwizowania tam, gdzie jest to wymagane.
- Przygotowanie próbek do analiz (suszenie, odważanie, mineralizacja próbek w układzie otwartym i zamkniętym).
- Wykonywanie analiz wagowych, miareczkowych, spektrofotometrycznych, spektrometrycznych.
- Bieżące sprawdzanie wyposażenia pomiarowego i pomocniczego do badań.
- Sporządzanie starannych i jednoznacznych zapisów z wykonywanych badań i innych czynności z tym związanych.
- Rzetelne i terminowe wykonywanie badań i/lub pomiarów zgodnie z obowiązującymi instrukcjami operacyjnymi.
- Udział w szkoleniach i instruktażach
Co oferuje CBJ?
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwość korzystania ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych m.in. świadczenie wypoczynkowe, dopłaty do kolonii i obozów dla dzieci, karty Multisport i Medicover.
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego.
- Dodatkowe wynagrodzenie m.in.: nagrodę tzw. „14 pensję”; nagrodę z okazji Dnia Spółki.
- Abonamentową opiekę medyczną.
- Preferencyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie.
Wymagania:
- wykształcenie - średnie chemiczne lub pokrewne lub inne techniczne
- Teoretyczna znajomość zagadnień związanych z analizą chemiczną i instrumentalną.
- Teoretyczna znajomość zagadnień procesu technologicznego huty oraz analiz fizyko-chemicznych.
- Praca w systemie trzyzmianowym również w soboty, niedziele i święta.
- Mile widziane:
- Skrupulatność/sumienność
- Rzetelność
- Umiejętność pracy w zespole
- Dyspozycyjność
- Komunikatywność
- Ogólna znajomość wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025 i PN-ISO 9001 – dodatkowym atutem
Termin składania aplikacji mija 3 grudnia 2023.
Oferta pracy CBJ sp. z o.o., Wydział Badań Jakości - Dział Laboratorium Analiz Nieprzemysłowych/Przemysłowych dla Laboranta/ Kontrolera Jakości. Miejscem pracy jest Głogów.
Zakres obowiązków:
- Pobieranie, nadzorowanie pobierania, dostarczanie i przygotowanie próbek do analiz.
- Przyjmowanie, rejestrowanie próbek do badań.
- Przygotowanie próbek do analiz ( suszenie, odważanie, mielenie, frezowane, toczenie, wiercenie).
- Wykonywanie analiz spektrometrycznych ( techniki: IR, XRF, OES).
- Wykonywanie odbiorów jakościowych produktów gotowych z Wydziału Huty Miedzi „Głogów”.
- Bieżące sprawdzanie wyposażenia pomiarowego i pomocniczego do badań.
- Sporządzanie starannych i jednoznacznych zapisów z wykonywanych badań i innych czynności z tym związanych.
Co oferuje CBJ?
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwość korzystania ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych m.in. świadczenie wypoczynkowe, dopłaty do kolonii i obozów dla dzieci, karty Multisport i Medicover.
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego.
- Dodatkowe wynagrodzenie m.in.: nagrodę tzw. „14 pensję”; nagrodę z okazji Dnia Spółki.
- Abonamentową opiekę medyczną.
- Preferencyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie.
Wymagania:
- wykształcenie - średnie chemiczne lub pokrewne lub inne techniczne lub ogólne
- Teoretyczne znajomość zagadnień procesu technologicznego huty oraz analiz fizyko-chemicznych.
- Praca w systemie trzyzmianowym również w soboty, niedziele i święta
- Prawo jazdy kat. B
- Mile widziane:
- Skrupulatność/sumienność
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Dyspozycyjność
- Odpowiedzialność/dyscyplina wewnętrzna
- Ogólna znajomość wymagań normy PN-ISO 9001 i PN-EN ISO/IEC 17025 dodatkowym atutem
Termin składania aplikacji mija 3 grudnia 2023.
Oferta pracy CBJ sp. z o.o., Wydział Badań Jakości - Dział Laboratorium Analiz Nieprzemysłowych/Przemysłowych dla Specjalisty ds. Inwestycji i Remontów. Miejscem pracy jest Lubin.
Zakres obowiązków:
- Realizacja projektów zakupowych na każdym etapie.
- Realizacja celów operacyjnych oraz codzienne raportowanie nad postępami prac związanych z prowadzeniem projektów zakupowych.
- Monitorowanie kosztów projektu zakupowego zgodnie z określonym budżetem.
- Bieżąca współpraca z firmami podwykonawczymi.
- Prowadzenie dokumentacji projektu zakupowego.
- Monitorowanie terminów, kosztów i jakości prac.
- Przygotowanie, realizacja i aktualizacja harmonogramu projektu zakupowego.
- Identyfikacja ryzyka.
- Komunikacja wewnętrzna z zespołem projektowym i zewnętrzna z dostawcami usługi.
- Rozliczanie faktur za realizowane dostawy.
- Odpowiedzialność za zgodność prowadzonych prac z obowiązującymi przepisami prawa, w oparciu o wymagania umowy, dokumentacji technicznej, harmonogramów i budżetu
- Koordynacja pracy podwykonawców.
Co oferuje CBJ?
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwość korzystania ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych m.in. świadczenie wypoczynkowe, pomocy szkolnych,dopłaty do kolonii i obozów dla dzieci, karty Multisport i Medicover.
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego.
- Dodatkowe wynagrodzenie m.in.: nagrodę tzw. „14 pensję”; nagrodę z okazji Dnia Spółki.
- Abonamentową Opiekę Medyczną.
- Preferencyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie.
Wymagania:
- wykształcenie - inżynier , licencjat ( wyższe zawodowe) o kierunku techniczne: elektryczne; budowlane; inne techniczne lub ekonomiczne: ekonomia; zarządzanie
- wymagany staż - 2 lata
- Znajomość zagadnień w zakresie projektów inwestycyjnych
- Znajomość prawa budowlanego
- Znajomość technik negocjacyjnych oraz doświadczenie w prowadzeniu negocjacji,
- Znajomość programów komputerowych MS Office
- Niezbędne prawo jazdy kat. B
- Znajomość obsługi SAP/SAP Ariba dodatkowym atutem
- Mile widziane:
- Umiejętności analityczne
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność rozwiązywania problemów/konfliktów
- Umiejętności organizacyjne
- Umiejętność nawiązywania kontaktów
- Inicjatywa / przedsiębiorczość
- Duża odporność na stres
- Samodzielność w działaniu
- Rzetelność; skrupulatność
- Odpowiedzialność / dyscyplina wewnętrzna
- Ogólna znajomość wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025 i PN-ISO 9001 – dodatkowym atutem
Termin składani aplikacji mija 3 grudnia 2023.
Oferta pracy KGHM Polska Miedź S.A. O/ZG "Polkowice-Sieroszowice", Dział Mierniczy dla Starszego Specjalisty na powierzchni w Dziale Mierniczym. Miejscem pracy jest O/ZG Polkowice-Sieroszowice w Kaźmierzowie.
Twój zakres obowiązków: Administrowanie i utrzymywanie aplikacji Mapa Górnicza i Kartoteki Osnów. Prowadzenie ewidencji dokumentacji mierniczej, sporządzanie map dla potrzeb ruchu zakładu górniczego, modelowanie 3D,opracowanie danych ze skaningu laserowego, aktualizowanie i uzupełnianie dokumentacji komputerowej w zakresie powierzonym przez administratora systemu. Prowadzenie gospodarki materiałowej w systemie SAP
Wymagania:
- wykształcenie - inżynier geodezja i kartografia lub geoinformatyka
- wymagany staż - 3 lata
- Znajomość pakietu MS Office.
- Znajomość oprogramowania Microstation lub AutoCad (umiejętność pracy w formacie 3D).
- Przetwarzanie danych masowych w chmurze.
- Znajomość oprogramowania postprocessingu: Reconstruktor, Leica Cyclone, Magnet Collage itp.
- Mile widziane:
- Zaangażowanie i sumienność .
- Komunikatywność.
Termin składania aplikacji mija 23 listopada.
Oferta pracy KGHM Polska Miedź S.A. O/ZG "Polkowice-Sieroszowice", Dział Tąpań dla Specjalista ds. technicznych pod ziemią w Dziale Tąpań. Miejsce pracy: O/ZG Polkowice-Sieroszowice w Kaźmierzowie .
Zakres obowiązków: Doraźna kontrola stosowania technologicznych i aktywnych metod zwalczania tąpań pod nadzorem osoby dozoru. Wykonywanie obserwacji wizualnych i pomiarów zachowania się górotworu w zakresie wskazanym przez przełożonego. Dokumentowanie wyników kontroli, obserwacji i pomiarów.
Wymagania:
- wykształcenie - magister inżynier o kierunku górnictwo i geologia
- Bardzo dobra ,ugruntowana wiedza w zakresie górnictwa poparta praktyką.
- Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office.
- Minimum 6 miesięczny staż w podziemnych zakładach górniczych.
- Dyspozycyjność.
- Samodzielność.
- Mile widziane:
- Innowacyjność, kreatywność.
- Umiejętność pracy pod presją.
- Sumienność.
Termin składania aplikacji mija 23 listopada 2023.
Oferta pracy WPEC w Legnicy S.A., Wydział Utrzymania Ruchu dla Mistrza ds. Wykonawstwa Sieci w Głogowie. Miejsce pracy: obszar województwa dolnośląskiego w miejscach prowadzenia działalności przez WPEC w Legnicy S.A.
Zakres obowiązków: Realizacja inwestycyjnych prac przyłączeniowych, remontowych i awaryjnych na sieci ciepłowniczej, Nadzór nad bezpieczną realizacją prac oraz dyscypliną pracy podległych pracowników, Planowanie, organizowanie, kontrola i ocena pracy podległych pracowników.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie o kierunku: energetycznym, mechanicznym, instalacyjnym lub pokrewnym,
- Doświadczenie na stanowisku samodzielnym lub pracy z podległym personelem,
- Prawo jazdy kat. B,
- Mile widziana znajomość programu AX Dynamics oraz posiadanie aktualnego świadectwa kwalifikacyjnego typu D-2,
- Umiejętność obsługi komputera i znajomość podstawowych programów biurowych (np. Microsoft Office).
- Informacje dodatkowe:
- Warunkiem objęcia stanowiska jest posiadanie przez kandydata uprawnień poprzez uzyskanie świadectwa kwalifikacji typu D-2
Termin składania aplikacji mija 27 listopada 2023.
Oferta pracy WPEC w Legnicy S.A., Wydział Utrzymania Ruchu w Legnicy dla Ślusarza – mechanika. Miejsce pracy: Obszar województwa dolnośląskiego w miejscach prowadzenia działalności przez WPEC w Legnicy S.A.
Zakres obowiązków: prace instalacyjne i montażowe przy realizowanych zadaniach inwestycyjnych i remontowych, usuwanie awarii związanych z sieciami ciepłowniczymi
Termin składania aplikacji mija 27 listopada 2023.
Oferta pracy WPEC w Legnicy S.A., Wydział Utrzymania Ruchu, stacjonarnie w Lubinie dla Ślusarza – mechanika. Miejsce pracy: obszar województwa dolnośląskiego w miejscach prowadzenia działalności przez WPEC w Legnicy S.A.
Zakres obowiązków: praca przy remontach, modernizacjach oraz usuwaniu awarii sieci, przyłączy, węzłów ciepłowniczych oraz urządzeń mechanicznych
Wymagania:
- wykształcenie - zasadnicze zawodowe/branżowe o kierunku ślusarz, tokarz, frezer,
- doświadczenie - 3 lata w zawodzie ślusarza lub w zawodzie pokrewnym,
- mile widziane umiejętności spawania w dowolnej metodzie spawalniczej,
- dobra znajomość zagadnień budowy maszyn i umiejętność czytania rysunku technicznego,
- czynne prawo jazdy kat. B,
Termin składania aplikacji mija 27 listopada 2023.
Oferta pracy KGHM Polska Miedź S.A. O/ZG "Polkowice-Sieroszowice", Dział Transportu Poziomego MT dla Ślusarz na powierzchni. Miejsce pracy: ZG Polkowice – Sieroszowice.
Zakres obowiązków: wykonywanie prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Nasze wymagania:
- wykształcenie zawodowe, mechaniczne lub średnie
- biegła obsługa komputera i pakietu MS Office ( w szczególności programów Excel i Word )
- podstawowa wiedza z zakresu mechaniki,
- Mile widziane:
- uprawnienia operatora wózka widłowego,
- umiejętność pracy pod presją czasu
- odporność na stres
Termin składania ofert mija 27 listopada.
Oferta pracy KGHM Polska Miedź S.A. Centrala, Departament Podatków dla Głównego Specjalisty w Departamencie Podatków. Miejsce pracy: Lubin
Zakres obowiązków:
- realizacja zadań z zakresu rozliczeń (rozliczenia bieżące i korekty lat ubiegłych) spółki (i podatkowej grupy kapitałowej) w podatku CIT, w tym:
- prowadzenie korespondencji z właściwymi organami podatkowymi, przygotowywanie wniosków o interpretacje indywidualne prawa podatkowego
- przygotowywanie zasad/algorytmów kwalifikujących zdarzenia (konta) bilansowe do rozliczeń podatkowych (np. koszty finansowania dłużnego, podatek od przerzuconych dochodów
- opiniowanie i kwalifikacja zdarzeń gospodarczych na gruncie przepisów podatkowych (w szczególności podatku CIT) – umowy/porozumienia
- realizacja innych zadań przypisanych do wykonania w Departamencie Podatków, zleconych przez przełożonego
Wymagania:
- wykształcenie - magister o kierunku ekonomia lub prawo lub pokrewnym
- co najmniej 6 letnie doświadczenie pracy w obszarze rozliczeń podatkowych lub doradztwa podatkowego dla dużych przedsiębiorstw, w szczególności w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych (CIT)
- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o CIT
- dobra znajomość: (i) Ordynacji podatkowej oraz (ii) zasad rachunkowości (UoR / MSR i MSSF) w zakresie umożliwiającym przejście z wyniku bilansowego do wyniku podatkowego (w tym wyodrębniania pozycji bilansowych podlegających limitowaniu/ograniczeniom w CIT)
- znajomość zagadnień podatkowych międzynarodowych grup kapitałowych oraz doświadczenie w tym zakresie
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca komunikację ze służbami księgowymi z zagranicznych spółek zależnych oraz pracę z dokumentami księgowymi/podatkowymi w języku angielskim
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego MS Excel
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, sumienność
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- umiejętność pracy pod presją czasu
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
Mile widziane:
- znajomość przepisów ustawy o VAT, akcyzie i innych
- doświadczenie w rozliczaniu podatku CIT w podatkowej grupie kapitałowej
- znajomość regulacji z zakresu tzw. BEPS 2.0
Termin składania aplikacji mija 27 listopada.
LUK
Źródło: KGHM
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz