W Zespole Szkół Politechnicznych w Głogowie odbyła się konferencja prasowa KGHM-u (17.02.). A podczas spotkania z dziennikarzami zaprezentowano grę komputerową online dla uczniów szkół patronackich - jedną z nich jest właśnie ta placówka realizująca program "Kompetentni w branży górniczo-hutniczej". W sumie to ponad 1900 uczniów z 9 szkół Zagłębia Miedziowego. Patronatem jest objętych 14 zawodów.
- Ostatni rok był specyficzny. Dlatego postanowiliśmy zaproponować uczniom trochę inny projekt - wirtualny, który potrwa cztery miesiące. Zapewniamy im 16 tygodni ogromnych wrażeń. To platforma edukacyjna, która pozwoli im w innym sposób zapoznać się z naszą organizacją, jak również zdobyć cenne umiejętności i wiedzę - mówiła Arleta Chorąży, dyrektor Departamentu Efektywności Zawodowej Pracowników.
I opowiadała o tej grze podczas której uczniowie wysyłani zostaną w... kosmos. - Gra podpowiada najlepszą ścieżkę edukacyjną obserwując jego zachowanie. Bazujemy na budowaniu wiedzy i umiejętności w trzech obszarach - po pierwsze to zapoznanie się z naszym ciągiem technologicznym. Postanowiliśmy także na relacje interpersonalne, które są szczególnie istotne. Trzeci obszar jest związany z elastycznością rozwiązywania problemów. Uczniowie rywalizują ze sobą, zbierają punkty, a te mogą wymienić na nagrody - zapowiadała.
Do tej pory na platformę zalogowało się 286 osób. Uczniowie będą rozwiązywać zadania na ośmiu planetach. Dyrektor ZSP Paweł Korzeń jest zadowolony ze współpracy. - To kolejne działanie naszego partnera strategicznego. Cieszy to, że wprowadzamy nowe trendy. Spółka stawia nie tylko na rozwój zawodowy, ale i osobisty. Ten projekt to zaszczyt - skala wsparcia pozwala nam konkurować ze szkołami w Europie - podkreślał.
RED
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu myglogow.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz