Wielu przedsiębiorców zastanawia się, w jaki sposób można wspierać codzienną sprzedaż lub dbać o odpowiednią prezentację marki przed setkami potencjalnych Klientów na branżowych eventach. Z odpowiedzią przychodzą elementy marketingu tradycyjnego, który jeszcze nie powiedział ostatniego słowa. Przeczytaj więcej o standach reklamowych. Podpowiemy dlaczego ich wykorzystywanie jest szansą dla prowadzonego przez Ciebie biznesu. Zapraszamy.
Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że stand reklamowy może być naprawdę ciekawym czy funkcjonalnym rozwiązaniem. Jego podstawowa rola jest oczywista i w większości przypadków jest kojarzona z bieżącym wsparciem kolportażu ulotek bądź innych materiałów marketingowych. Jak pokazuje jednak praktyka, nowoczesne standy otwierają przed przedsiębiorcami zupełnie nowe i nieznane wcześniej możliwości w zakresie docierania do potencjalnych Klientów. Zwłaszcza, jeśli zamówisz projekt u renomowanego producenta. Przykładów nie trzeba przecież szukać daleko. Od lat rodzimym liderem tworzenia tego typu rozwiązań jest firma Omega System, która na własnej stronie internetowej www.qubesystem.pl/standy-reklamowe-stojaki-qube/ przygotowała świetną ofertę na standy reklamowe. Za pomocą kilku sprawdzonych w praktyce sztuczek, tradycyjny słup promocyjny może zmienić się w sprawne narzędzie do przyciągania uwagi masy odbiorców. Ekran umieszczony w bezpośredniej okolicy materiałów marketingowych czy dodatkowe możliwości na personalizację całości konstrukcji sprawiają, że oczy potencjalnych Klientów automatycznie będą kierowane na wybrany przez Ciebie nośnik. A ich uwaga jest przecież najcenniejszą walutą. Nie ma tutaj znaczenia, czy prowadzisz sklep z artykułami spożywczymi, sklep odzieżowy czy też firmę wyposażającą place budowy w najbardziej zaawansowany sprzęt. Zasada ta jest uniwersalna do granic możliwości. Skuteczność przekazu marketingowego to klucz do sukcesu.
Już jeden sekret skuteczności standów reklamowych przedstawiliśmy Ci w pierwszej części tego artykułu. Czas więc odkryć kolejne karty. Oprócz aspektu wizualnego, koniecznie zwróć uwagę na sposób umiejscowienia tego typu rozwiązań. Najbardziej intratne miejsca generują bowiem tutaj najlepsze wyniki potencjalnej konwersji. Co mamy dokładnie na myśli? Preferowanym sposobem ustawienia jest bezpośrednie docieranie do Klientów. Jeżeli stand reklamowy jest częścią wystroju sklepu stacjonarnego, umieść go bezpośrednio przy wejściu bądź przy kasie, do której zmierza przecież zdecydowana większość Twoich gości. Problem praktycznie rozwiązuje się sam przy wykorzystywaniu tego typu rozwiązań na branżowych eventach czy przy tzw. wyspach, które są popularną częścią dużych galerii handlowych. Wówczas zadbaj po prostu o widoczność standu. Resztę „brudnej roboty” wykona tłum i tak poszukujący konkretnych produktów lub usług.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz