Wójt gminy Głogów informuje, że od początku akcji powodziowej do dnia 18 września br. rozdysponowano 160 tys. worków z piaskiem na zabezpieczenie 58 km wałów.
Zapotrzebowanie na worki składają codziennie naczelnicy gminnych OSP, którzy odpowiadają za przydzielone im odcinki wałów.
Na bieżąco monitorujemy sytuację, jesteśmy w kontakcie ze wszystkimi służbami i reagujemy na zgłaszane potrzeby.
W celu sprawnej koordynacji działań, uruchomiliśmy dyżury w Urzędzie Gminy Głogów i jednostkach:
Urząd gminy Głogów:
76 836 55 85
przez całą dobę – 533 522 391, 577 789 778, 577 161 000.
Apeluję, żeby nie ulegać panice, zasłyszane informacje weryfikować w urzędzie gminy lub u naczelników OSP.
Zapewniam, że nie ma aktualnie informacji o ewakuacji mieszkańców, zamknięciu mostów, a tym bardziej o wysadzaniu wałów.
Wszystkie służby gminne działają całodobowo, aby zabezpieczyć mieszkańców Gminy Głogów.
Wójt Gminy Głogów
żródło: [gmina Głogów]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz