BIZNESStarówkaSerceGłogowa

Gdyby wolne lokale na starówce potrafiły mówić, to co by powiedziały?2 min na czytanie

Gdyby wolne lokale na starówce potrafiły mówić, to co by powiedziały?

My już wiemy! To kolejny etap akcji #StarówkaSerceGłogowa! Tym razem Ella Mrówczyńska, wraz z Kubą Grzywaczykiem – oboje z działu handlowego wydawnictwa Quest Media – organizatora akcji – ruszyli na starówkę, żeby wieszać plakaty na lokalach, które są do wynajęcia lub na sprzedaż. To plakaty z hasłami – czasami zabawnymi, a czasami zaczepnymi. Jak to w życiu. Każdy lokal „ma coś innego do powiedzenia” i inaczej chce się sprzedać.

Plakatów będzie przybywać. Bo chcemy, żeby serce naszego miasta było coraz ładniejsze. Nawet, jeżeli lokal jest pusty, to chcemy, żeby był pewnego rodzaju atrakcją. Bo kto w Polsce widział „gadające lokale”? W Głogowie takie są. Plakatów będzie coraz więcej, a to wszystko dzięki świetnej współpracy z głogowskimi biurami nieruchomości w ramach akcji #StarówkaSerceGłogowa.

To biura, które mają sporo lokali na starówce do wynajęcia lub na sprzedaż i mocno zaangażowali się w akcje. Wielkie dzięki: Północ Nieruchomości GłogówSILOE Nieruchomości – Kluczowe Transakcje. Agencja Nieruchomości w GłogowieWN-nieruchomości. Plakaty wydrukowała firma Szyldy-Reklamy Rzepka. Jeżeli prywatnie chcesz okleić swój lokal, nie ma problemu. Zadzwoń do Ella Mrówczyńska 531 540 719. Pozdrowienia!
RED

Podziel się informacją ...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Zobacz inne

Więcej w BIZNES