Zamknij

Rodzina z Głogowa spędziła wspaniałe wakacje na rowerach. Jechali ze Świnoujścia aż na Hel

17:20, 24.07.2024 .
Skomentuj

Przeżyli wspaniałą wakacyjną przygodę na rowerowej trasie R10 ze Świnoujścia na Hel. Kto nie był, nie widział, niech przeczyta o niesamowitej wycieczce głogowian.

Polecamy taki wypoczynek i takie wakacje dla całych rodzin

– mówią nam Agnieszka i Cezary Kucharzykowie, którzy wybrali tego lata aktywny rodzinny wypoczynek.

Agnieszka i Cezary Kucharzykowie z Głogowa nie są żadnymi sportowcami, ale starają się żyć zdrowo i aktywnie. Wybrali się na wakacje z 14 – letnią córką Julią oraz 11 – letnim synem Krzysztofem. Trzeba to powiedzieć, że ich dzieci są uczniami SP 10 w Głogowie i uprawiają sport. Krzysztof jest pływakiem, natomiast Julia uprawia akrobatykę.

Tym razem odważyli się spędzić wakacje w trasie, na rowerach. Postanowili pokonać wspólnie nadmorską trasę R10 ze Świnoujścia na Hel. Wyruszyli z Głogowa, ale...

Planowaliśmy koleją z rowerami dojechać do Świnoujścia, jednak okazało się, że to problem, gdyż nie ma już biletów na pociąg. Trzeba było pomyśleć o tym wcześniej, ale my się nie spodziewaliśmy, że ta trasa jest tak popularna. Dlatego musieliśmy pojechać autem. Mąż potem wrócił do Głogowa, a my na niego czekaliśmy. Wrócił pociągiem

– opowiada pani Agnieszka o pewnych trudnościach organizacyjnych, które jednak udało się pokonać.

Ruszyliśmy wreszcie ze Świnoujścia na czterech rowerach z małą przyczepką. Z namiotami, śpiworami, materacami i plecakami. Spaliśmy na kempingach pod namiotami. 16 dni spędziliśmy w podróży, na rowerowej trasie

- opowiadają Kucharzykowie, bardzo szczęśliwi i zadowoleni z takich wakacji. Po drodze zatrzymywali się tam, gdzie im się podobało. Cztery dni spędzili w Rowach, dwa dni w Łebie... Dzieci pobiły swój życiowy rekord: 77 kilometrów na rowerach w jeden dzień!

Dotarliśmy w ten sposób aż na Hel!

- cieszą się głogowianie. Uważają, że to były wspaniałe wakacje i chcieliby zachęcić innych do takiej wycieczki.

Polecamy. To był niesamowity wypad, nigdy go nie zapomnimy. Dzieci były szczęśliwe i chcą jechać w kolejną trasę

– mówią głogowianie. Tyle dni razem, aktywnie, w ruchu, wspaniała trasa i widoki nad polskim morzem. Bez telewizora, nawet bez radia, bez komputera.

Nawet rzadko komórki używaliśmy. I żyjemy! Jesteśmy zdrowi i szczęśliwi!

- zapewniają głogowianie.

Trasa rowerowa R10 to droga wiodąca przez województwa zachodniopomorskie oraz pomorskie. Jej długość to 430 kilometrów. Podczas przemierzania szlaku można zwiedzać popularne nadmorskie miasta. Droga jest w miarę łatwa do pokonania, w większej części ścieżki są wyasfaltowane, tylko gdzieniegdzie zbaczają w pola lub las. Pełna nazwa szlaku brzmi Nadmorski Szlak Hanzeatycki. Wiedzie przez: Świnoujście, Międzyzdroje, Dziwnów, Rewal, Kołobrzeg, Mielno, Łazy, Darłowo, Jarosławiec, Ustkę, Rowy, Kluki, Łebę, Karwię, Jastrzębią Górę, Władysławowo, Chałupy, Jastarnię, Juratę i Hel.

(DN)

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS

Debeściaki.... Super i brawo!!! 👍 21:30, 24.07.2024

IzaIza

3 0

My też kilka lat temu...nawet dalej do Gdańska. Tam pociągiem do Leszna i później dalej do Głogowa. Polecamy każdemu. Super infrastruktura..nawet na rowery elektryczne. 21:59, 24.07.2024

DerykDeryk

3 0

Ja właśnie z żoną , też przejechałem R10 w 5 dni, polecam i gratuluję rodzinie z Głogowa 22:16, 24.07.2024

davyjohndavyjohn

Kumpel rok temu też zrobił tę trasę, ale w 30 godzin 💪
https://youtu.be/wQjTkTD2HJ4?si=fuUBZsBlTAiYn_XI 03:43, 25.07.2024

aaaaaa

0 2

BRAWO. TYM BARDZIEJ ŻE TEŻ CHODZIŁEM 40 LAT TEMU DO 10- TKI I PŁYWAŁEM U MARKA G. 08:37, 25.07.2024

CzaCza

1 0

Brawo, ja z wnukiem i siostrzeniec z synem, w tym roku w czerwcu, przejechaliśmy na rowerach trasą Velo Baltica ze Świnoujścia do Elbląga. Zajęło nam to siedem dni. Polecam wszystkim, lubiącym wypoczynek na rowerze. 14:05, 25.07.2024

J.F.J.F.

Super 👍 Ale ruch nie pomaga w tym przypadku. Taki żarcik 14:22, 25.07.2024

JaJa

Wszystko ok, ale chyba państwo Kucharzyk, nie Kucharzykowie. 20:03, 25.07.2024

GojdulaGojdula

0 0

Brawo moi synowie kilka lat temu w wieku 8 i 11 przejechali na rowerach Poznań Mrzeżyno a dzisiaj mój 6 latek i mąż jadą od Elbląga przez wybrzeże 10:13, 26.07.2024