Duży głogowski dworzec kolejowy wciąż pozostaje bez okienka kasowego. Dlaczego?
Wszystkie okienka kasowe na głogowskim dworcu są zamknięte. W holu stoją co prawda dwa biletomaty, ale ich obsługa bywa kłopotliwa. Urządzenia nie zawsze przyjmują gotówkę. Zdarzają się też błędy w oprogramowaniu, co powoduje, że na ekranach nie zawsze wyświetlają się wszystkie dostępne połączenia z Głogowa.
- Ja kupuję sobie bilety w internecie, ale moja mama korzystała z kas. Ich brak to poważny kłopot – alarmuje nas czytelniczka. Problem dotyczy nie tylko starszych osób. Na dworcu spotkaliśmy również obcokrajowców, którzy zaskoczeni brakiem kasy, nie wiedzieli jak skorzystać z biletomatu.
Czy ta sytuacja się zmieni?
- Jeśli chodzi o kasę biletową w Głogowie to wiadomość mam pozytywną. Jednak nie mogę tego powiedzieć oficjalne, ponieważ trwa podpisywanie umowy – zdradza pracownik Kolei Dolnośląskich.
Z prowadzenia kas w Głogowie wycofała się spółka „Polregio”, ale jej miejsce ma zająć właśnie dolnośląski przewoźnik. - Kasa ruszy na dniach. To się może stać bardzo szybko – zaznacza przedstawiciel Kolei Dolnośląskich. Na razie pasażerom pozostaje korzystać z dwóch automatów ustawionych w holu, z internetowych stron sprzedających bilety lub zakupić bilet u konduktora w pociągu.
KD
5 1
No to teraz rzesza osób starszych ruszy szturmować pociągi. Tylko brak kasy ich powstrzymywał.
1 0
Chyba trzeba czekać na nowego prezydenta Głogowa.