Zamknij

Starostwo Powiatowe w Głogowie uruchamia nowy system kolejkowy w Wydziale Komunikacji

. 13:00, 12.11.2025 Aktualizacja: 13:15, 12.11.2025
Skomentuj

Starostwo Powiatowe w Głogowie uruchomiło zmodernizowany system kolejkowy w Wydziale Komunikacji. Rozwiązanie porządkuje obsługę, skraca czas oczekiwania i podnosi komfort mieszkańców przy załatwianiu spraw związanych z rejestracją pojazdów.

Co zyskują mieszkańcy

  • Sprawniejsza i szybsza obsługa. System precyzyjniej kieruje sprawy do właściwych stanowisk.
  • Możliwość anulowania wizyty online. Zwolniony termin trafia do kolejnych osób.
  • Dokumenty dostępne online. Aktualne wnioski i formularze można pobrać i wypełnić w domu, co skraca czas przy okienku.
  • Mniejsze kolejki i większy komfort. Przejrzyste zasady obsługi i krótszy czas wizyty.

Jak to działa

Mieszkaniec wybiera rodzaj sprawy na automacie biletowym i drukuje bilet z informacją o stanowisku, liczbie oczekujących oraz przewidywanym czasie wywołania. Postęp kolejki jest widoczny na monitorach w sali obsługi oraz online. Wywołanie do stanowiska odbywa się poprzez wyświetlacze przy stanowiskach i ekrany zbiorcze, z zapowiedzią głosową; opcjonalnie dostępne są powiadomienia SMS. Pracownik może także skierować bilet do innego stanowiska bez potrzeby pobierania nowego.

Jak podkreśla Michał Wnuk, Starosta Głogowski, wdrożenie nowego systemu to istotny krok w poprawie jakości obsługi mieszkańców:

Krótsze kolejki i lepsza organizacja pracy to nasz cel. Chcemy, by wizyty w urzędzie przebiegały sprawniej i w bardziej komfortowych warunkach.

System daje nam lepszy wgląd w obciążenie stanowisk i czasy obsługi. Dzięki temu możemy szybciej reagować na potrzeby interesantów

– dodaje Krzysztof Milczarz, Naczelnik Wydziału Komunikacji.

 

Zaplecze technologiczne

Nowy system łączy sprzęt i oprogramowanie jednego producenta. W skład rozwiązania wchodzą m.in. biletomaty z ekranem dotykowym, wyświetlacze zbiorcze i stanowiskowe LED oraz konsole przywoławcze (PAD) do pracy na stanowiskach.

Panel administracyjny QMS.WebAdmin pozwala centralnie zarządzać ustawieniami, harmonogramami internetowych rezerwacji, raportami i uprawnieniami użytkowników, a także integrować system z aplikacjami urzędu. Dostępne są moduły raportowania bieżącego i historycznego, co ułatwia planowanie pracy oraz analizę obciążenia.

Urząd zapewnia również wdrożenie strony rezerwacyjnej zgodnej ze standardem WCAG 2.1 oraz uruchomienie strony do podglądu kolejki online.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu myglogow.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%