1. Przeszkolenie bezrobotnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy,
2.Zapoznanie się z zakresem usług świadczonych przez PUP, obiegiem dokumentacji oraz sposobem 
i zakresem spraw realizowanych przez poszczególne działy funkcjonujące w urzędzie, a także udzielanie informacji klientom Powiatowego Urzędu Pracy w tym zakresie.
3.Zapoznanie się z obsługą programu informatycznego SYRIUSZ w celu wyszukiwania danych o osobach zarejestrowanych w PUP oraz wprowadzania danych rejestrowanych osób.
4.Kompletowanie  dokumentów w teczkach bezrobotnych  niezbędnych do ustalenia nabycia i zachowania statusu bezrobotnego i prawa do zasiłku oraz innych świadczeń przysługujących bezrobotnym.
5.Przygotowanie dokumentacji archiwalnej i bieżącej niezbędnej do wydawania odpowiednich zaświadczeń, udzielania odpowiedzi na pisma do różnych  instytucji i organizacji, wysyłanie korespondencji (w tym decyzji administracyjnych).
6.Ustalanie uprawnień do zasiłku, dodatku aktywizacyjnego, stypendium  za staż lub szkolenie 
i innych świadczeń z tytułu bezrobocia, wydawanie decyzji administracyjnych, drukowanie decyzji.
7.Sporządzanie spisu zdawczo-odbiorczego teczek przekazywanych do archiwum, umieszczanie teczek 
w odpowiednich pokojach w archiwum i w pokoju aktywnych bezrobotnych.
8.Ustalanie obowiązku ubezpieczenia zdrowotnego zarejestrowanych bezrobotnych i członków ich  rodzin.
9.Wydawanie informacji PIT-11.
		StPr/25/0703
		data rozpoczęcia pracy od 12.11.2025
		wynagrodzenie od 2 755,10 PLN