Winda na dworcu PKP znów się zepsuła. Tym razem ta druga - przy drugim peronie. - Gdy rano jechałam z dzieckiem pociągiem do Wrocławia to działa. Wracaliśmy... awaria - mówi nam pani Katarzyna, nasza Czytelniczka, która interweniuje właśnie w tej sprawie. Problem spory, bo z windy korzystają matki z dziećmi, osoby starsze lub niepełnosprawne. A dźwig awaryjny, od nowości.
- Winda jest na gwarancji - uspokaja Radosław Śledziński z biura rzecznika PKP PLK. - Awaria została niezwłocznie zgłoszona firmie serwisowej - dodaje. Zapewnia, że winda zostanie naprawiona jak najszybciej będzie to możliwe. Kiedy? Nie wiadomo, bo serwis jeszcze tutaj nie dojechał. - Musimy poznać diagnozę, przyczynę awarii - dorzuca. Przypomina też, że PKP zapewnia usługę asysty dla osób z niepełnosprawnością i osób o ograniczonej sprawności ruchowej (PRM) podczas przemieszczania się po terenie dworca kolejowego, peronów, przejść podziemnych, kładek i innych ciągów komunikacyjnych, na których dozwolone jest poruszanie się pieszych. Asystę związaną z wejściem i wyjściem do i z pociągu realizuje drużyna konduktorska. Ale prośbę o taką pomoc należy zgłosić na dwa dni przed podróżą.
RED
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz