Przed meczem reprezentacji Polski z Maltą w Warszawie odbyła się trzecia edycja 1 Ligi Biznesowej. Również z udziałem przedstawicieli Chrobrego Głogów.
Poprzez ten projekt pierwszoligowe środowisko spotyka się w jednym gronie i ma dobrą okazję, aby powymieniać się uwagami na temat piłki, choć bardziej jej biznesowej strony. Dlatego też w Warszawie, oprócz prezesa Chrobrego Głogów Dariusza Kubiaka, pojawili się przedstawiciele sponsorów klubu: Bartosz Sobota – prezes Sobota, Mateusz Krężęl – właściciel restauracji, w tym Mariny oraz Piano Club & Pad Thai, Piotr Pietruszko – prezes PBD, a także Dariusz Jandziak – dyrektor Szkoły Mistrzostwa Sportowego Chrobry.
Formuła spotkania skupiona przede wszystkim jest na możliwości nawiązania nowych znajomości biznesowych i jest także okazją do szerokiej dyskusji i rozmowy na tematy bieżące, jak i strategiczne. Uczestnicy spotkania mieli szansę na zapoznanie się, jak liga zmieniła się w przeciągu ostatnich kilku miesięcy co spowodowane było pozyskaniem nowego sponsora tytularnego firmę Betclic jak i nowego partnera telewizyjnego firmę TVP SPORT. Na sali obecni byli także przedstawiciele Polskiego Związku Piłki Nożnej na czele z Cezarym Kuleszą, który był współgospodarzem spotkania, które w całości odbyło się na PGE Narodowym.
- Sam projekt został bardzo dobrze odebrany przez środowisko. Na trzeciej edycji mamy ponad sto osób z pierwszoligowego biznesu. Tego typu spotkania to dobra okazja do nawiązania relacji, ale też forma podziękowania dla sponsorów, że z każdym tygodniem, miesiącem wspierają nasze kluby. Dzięki temu cała Betclic 1 Liga jest w bardzo dobrym miejscu - powiedział Marcin Janicki, prezes Pierwszej Ligi Piłkarskiej
(MK)
źródło: Chrobry Głogów. .
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz