Zamknij

Jakie działania marketingowe mogą realnie zwiększyć liczbę klientów?

Artykuł sponsorowany 10:26, 28.10.2025 Aktualizacja: 10:27, 28.10.2025
Skomentuj

Wielu właścicieli firm zastanawia się, jakie działania marketingowe mogą realnie zwiększyć liczbę klientów. W tym artykule przyjrzymy się pokrótce formom marketingu, takim jak: pozycjonowanie stron www, reklama Google Ads, a także promocji w social mediach. Poznaj najważniejsze informacje na ten temat.

Pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie stron internetowych jest doskonałym sposobem na zwiększenie liczby klientów. Witryny, które są widoczne w organicznych, czyli bezpłatnych wynikach wyszukiwania, notują też większy ruch. W przypadku natomiast, gdy witryna jest zoptymalizowana pod kątem konwersji, a oferta atrakcyjna, ruch ten przekuwa się na pozyskanie klientów.

SEO, czyli pozycjonowanie ma też tę zaletę, że jego rezultaty są długofalowe, a całą usługę można traktować jako inwestycję na lata. Za sprawą pozycjonowania stron — także lokalnego pozycjonowania — można osiągnąć wyniki, których nie powstydziłyby się najbardziej znane firmy w branży. Przekonało się już o tym wiele przedsiębiorstw z Głogowa. Zapoznaj się z informacjami na temat tego, jak wygląda pozycjonowanie lokalne w tym mieście: https://semcore.pl/pozycjonowanie-glogow/.

Reklama Google Ads

Reklama Google Ads to marketing internetowy, którego efekty zobaczysz od razu. Rozliczana jest ona w modelu Pay Per Click, co oznacza płatność za każde kliknięcie odbiorcy reklamy. Co ważne, ta forma marketingu internetowego odbywa się nie tylko w wyszukiwarce Google, ale też w całym systemie reklamowym Google.

Oczywiście szczegóły dotyczące tego, gdzie mają wyświetlać się reklamy, można ustalić w konfiguratorze reklam. Aby jednak nie przepalić budżetu przeznaczonego na kampanię, najlepiej powierzyć prowadzenie kampanii specjalistom ze sprawdzonej agencji marketingowej. W wielu przypadkach optymalne jest połączenie pozycjonowania stron www z reklamą Google Ads.

Reklama w mediach społecznościowych

Marketing internetowy w mediach społecznościowych to zarówno prowadzenie firmowych profili, jak i kampanie reklamowe rozliczane w modelu za kliknięcie. Do dyspozycji masz w tym przypadku LinkedIn, Facebook, TikTok, Instagram oraz inne platformy. Dobór odpowiedniej reklamy, a także medium społecznościowego powinien być uzależniony od charakteru Twojej działalności, oferty, a także grupy docelowej.

Sporo mówi się o tym, że z TikToka korzystają głównie ludzie młodzi. Jeżeli natomiast dedykujesz swoją ofertę osobom związanym z biznesem, dobrą przestrzenią do marketingu może być LinkedIn. Najlepiej jednak zanim wydasz pierwsze pieniądze na marketing internetowy w mediach społecznościowych, dokładnie skonsultuj tę kwestię ze sprawdzoną agencją.

Która agencja marketingowa jest uznana w branży?

Uznaną w branży agencją marketingową jest Semcore. Firma ta od wielu lat działa na poznańskim rynku, a obsługuje klientów z całej Polski. Usługodawca ten może obsłużyć zarówno Twoje pozycjonowanie, jak i reklamy Google Ads oraz marketing w social mediach.

Doświadczeni specjaliści zatrudnieni w rekomendowanej przez nas agencji marketingowej na pewno wskażą Ci optymalną formę pozyskiwania klientów w internecie. Na blogu tego realizatora usług znajdziesz wiele cennych informacji — zarówno podstawowych takich jak: co to jest SEO, jak i dotyczących znacznie bardziej niszowych tematów. Zapoznaj się z ofertą agencji Semcore.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
(Artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%