Wielu właścicieli firm zastanawia się, jakie działania marketingowe mogą realnie zwiększyć liczbę klientów. W tym artykule przyjrzymy się pokrótce formom marketingu, takim jak: pozycjonowanie stron www, reklama Google Ads, a także promocji w social mediach. Poznaj najważniejsze informacje na ten temat.
Pozycjonowanie stron internetowych jest doskonałym sposobem na zwiększenie liczby klientów. Witryny, które są widoczne w organicznych, czyli bezpłatnych wynikach wyszukiwania, notują też większy ruch. W przypadku natomiast, gdy witryna jest zoptymalizowana pod kątem konwersji, a oferta atrakcyjna, ruch ten przekuwa się na pozyskanie klientów.
SEO, czyli pozycjonowanie ma też tę zaletę, że jego rezultaty są długofalowe, a całą usługę można traktować jako inwestycję na lata. Za sprawą pozycjonowania stron — także lokalnego pozycjonowania — można osiągnąć wyniki, których nie powstydziłyby się najbardziej znane firmy w branży. Przekonało się już o tym wiele przedsiębiorstw z Głogowa. Zapoznaj się z informacjami na temat tego, jak wygląda pozycjonowanie lokalne w tym mieście: https://semcore.pl/pozycjonowanie-glogow/.
Reklama Google Ads to marketing internetowy, którego efekty zobaczysz od razu. Rozliczana jest ona w modelu Pay Per Click, co oznacza płatność za każde kliknięcie odbiorcy reklamy. Co ważne, ta forma marketingu internetowego odbywa się nie tylko w wyszukiwarce Google, ale też w całym systemie reklamowym Google.
Oczywiście szczegóły dotyczące tego, gdzie mają wyświetlać się reklamy, można ustalić w konfiguratorze reklam. Aby jednak nie przepalić budżetu przeznaczonego na kampanię, najlepiej powierzyć prowadzenie kampanii specjalistom ze sprawdzonej agencji marketingowej. W wielu przypadkach optymalne jest połączenie pozycjonowania stron www z reklamą Google Ads.
Marketing internetowy w mediach społecznościowych to zarówno prowadzenie firmowych profili, jak i kampanie reklamowe rozliczane w modelu za kliknięcie. Do dyspozycji masz w tym przypadku LinkedIn, Facebook, TikTok, Instagram oraz inne platformy. Dobór odpowiedniej reklamy, a także medium społecznościowego powinien być uzależniony od charakteru Twojej działalności, oferty, a także grupy docelowej.
Sporo mówi się o tym, że z TikToka korzystają głównie ludzie młodzi. Jeżeli natomiast dedykujesz swoją ofertę osobom związanym z biznesem, dobrą przestrzenią do marketingu może być LinkedIn. Najlepiej jednak zanim wydasz pierwsze pieniądze na marketing internetowy w mediach społecznościowych, dokładnie skonsultuj tę kwestię ze sprawdzoną agencją.
Uznaną w branży agencją marketingową jest Semcore. Firma ta od wielu lat działa na poznańskim rynku, a obsługuje klientów z całej Polski. Usługodawca ten może obsłużyć zarówno Twoje pozycjonowanie, jak i reklamy Google Ads oraz marketing w social mediach.
Doświadczeni specjaliści zatrudnieni w rekomendowanej przez nas agencji marketingowej na pewno wskażą Ci optymalną formę pozyskiwania klientów w internecie. Na blogu tego realizatora usług znajdziesz wiele cennych informacji — zarówno podstawowych takich jak: co to jest SEO, jak i dotyczących znacznie bardziej niszowych tematów. Zapoznaj się z ofertą agencji Semcore.
Niepełnosprawny głogowianin chwalony przez krytyków
Gratuluję i podziwiam.
M
21:15, 2025-10-28
Starosta z podwyżką. Radny Kędziora krytykuje
ej wy tam wielcy radni ile to teraz pobieracie za ta ciezka prace zaloze sie ze wiecej niz najnizsza renta rodzinna dla sieroty zupelnej ale wy nawet nie wiecie ze takich macie
bu
20:44, 2025-10-28
Starosta z podwyżką. Radny Kędziora krytykuje
co za laskawcy staroscie podniesli a ile sami zyskali jedno pewne szanowna rado zeby sobie wziac trzeba poudawac ze sie dba o staroste i tu ten radny ma racje
xyz
20:40, 2025-10-28
Rząd za mniejszym podatkiem dla KGHM
Brawo Janek za twoje działanie na rzecz obniżenia podatku, wreszcie będą inwestować w region .
Deny
20:40, 2025-10-28
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz