Patrycja Sozańska napisała do nas mejla z interwencją w sprawie Strefy Płatnego Parkowania. Przypomina, że mimo trwającej epidemii, nadal trzeba płacić za parkowanie. Mówi, że przy ul. Parafialnej automat nie działa. - Nie byłam w stanie wydrukować biletu. Nawet pan, którego poprosiłam o pomoc, także miał z tym problem - relacjonuje.
Nasza Czytelniczka wrzucała do automatu 50 groszy. - Zdziwiłam się, gdy za którymś razem z kolei, bilet był "wypluwany" kilkakrotnie - dodaje.
Opowiada, że tuż za nią w kolejce czekał inny kierowca. Poprosiła go, aby on spróbował też wydrukować bilet. Chciała sprawdzić czy automat po prostu szwankuje. - Wrzucił złotówkę i bez problemu wydrukował bilet parkingowy - zdziwiła się. - Jak można sądzić parkometry nie przyjmują tak małych nominałów - domyśla się.
Jerzy Sztangret, dyrektor Głogowskich Obiektów Usługowych, wyjaśnia, że awarie techniczne się zdarzają. I faktycznie z monetami... bywa różnie. - Jakiś czas temu w obieg weszły nowe monety. Nie wiem jak to możliwe, ale niektórych z nich automat nie przyjmuje - potwierdza.
Dopowiada, że na każdym z automatów znajduje się numer alarmowy. - Jeżeli nie działa, to dzwońcie. Działamy błyskawicznie. Na miejscu mamy serwis, więc od razu ktoś tam podjedzie, sprawdzi i naprawi - zapewnia dyrektor.
Osoby, które w wyniku awarii urządzenia zostaną ukarane mandatem, mogą wnioskować o jego anulowanie.
RED
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz