Zamknij

Działasz lokalnie? Zadbaj o swój wizerunek w sieci!

10:31, 11.04.2023 Aktualizacja: 10:31, 11.04.2023
Skomentuj

Google daje możliwość na reklamę każdemu, kto tylko chce rozwinąć swoje skrzydła w Internecie. Niezależnie od tego, na jaką skalę działasz, masz szansę pokazać się większemu gronu internetowych odbiorców. Chcesz, by klienci z twojego miasta i jego okolic bliżej poznali twój biznes oraz mieli świadomość o twoim istnieniu nieopodal ich miejsca zamieszkania? Strona internetowa pomoże ci dotrzeć tam, gdzie tradycyjna forma reklamy nie potrafi. Jednak samo jej posiadanie może nie wystarczyć, by zostać zauważonym. Warto wdrożyć również procesy, które wpłyną na jej widoczność.

 

Lokalne pozycjonowanie stron i kampanie Google Ads - czy warto?

Pozycjonowanie stron internetowych to jedna z najskuteczniejszych metod na zwiększenie widoczności strony internetowej w rankingu wyszukiwarki Google. Szacuje się, że prawie 90% internautów, poszukując odpowiedzi na swoje zapytania, nie zagląda na drugą i kolejne strony z listy dostępnych opcji. Skuteczne pozycjonowanie stron, oparte na danych uzyskanych z eksperckiej analizy SEO, zwiększa szansę na pozyskanie nowych klientów i tym samym zwiększenie przychodów firmy. Witryna to nie tylko dekoracja, lecz także prawdziwy skarbiec pełen korzyści - pozycjonowanie stron pozwala wydobyć z niej wszystko co najlepsze. Reklamowanie produktów warto powierzyć specjalistom PPC, obeznanych w działaniach kampanii Google Ads. Wyświetlając się nad organicznymi wynikami wyszukiwania, po wpisaniu przez użytkowników konkretnych słów kluczowych związanych z produktem czy lokalizacją Twoja reklama jest jedną z kilku pierwszych opcji widzianych przez internautę.

 

Sprawdź sam: jakie usługi pozycjonowania w Afterweb są odpowiednie dla Twojej firmy

“Jeśli prowadzisz biznes nakierowany głównie na odbiorców z najbliższego otoczenia wybrane przez Ciebie usługi pozycjonowania powinny skupić się na konkretnej lokalizacji. W tym celu należy wyodrębnić słowa kluczowe zawierające nazwę województwa, miasta, a nawet dzielnicy. W ten sposób możliwe jest trafienie do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców, którzy realnie są zainteresowani stworzoną ofertą. Co więcej, lokalne usługi pozycjonowania zmniejszają konkurencje, z jaką rywalizuje się o pozycję w przeglądarce Google.”

źródło: https://afterweb.pl/uslugi-pozycjonowania/

 

Lokalny nie znaczy gorszy! Komu poleca się taką formę działań?

W pozycjonowanie lokalne może zainwestować każdy, jednak działania są szczególnie polecane mniejszym firmom, które chcą spróbować swoich sił na arenie lokalnej. Chociaż na efekty pozycjonowania trzeba poczekać do kilkunastu tygodni, wysokie miejsce strony w wyszukiwarce Google pozwala na przyciągnięcie nowych użytkowników. Dla tych, którzy nie przepadają za oczekiwaniem, rekomendowane są lokalne kampanie Google Ads. Dobra strategia przygotowana przez specjalistę otwiera zupełnie nowe ścieżki rozwoju, którymi można podążyć w celu maksymalizacji swoich zysków. Współcześnie obecność w sieci staje się wręcz koniecznością, by utrzymać wysoką renomę zarówno wśród internautów, jak i lokalnych klientów.

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu myglogow.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%