Zamknij

Urządzenia się zepsuły? Czytelnicy alarmują, kierowniczka odpowiada

10:46, 18.01.2021 Mateusz Komperda Aktualizacja: 10:46, 18.01.2021
Skomentuj

Kolejni mieszkańcy zgłaszają problem dotyczący urządzeń należących do Strefy Płatnego Parkowania. Tym razem w tej sprawie napisał do nas pan Wojciech. - Już nie pierwszy raz spotykam się z sytuacją, gdzie parkomat, czyli maszyna w której uiszcza się opłatę za parkowanie w godzinach od 10-18, nie chce przyjmować niektórych bilonów - zwraca uwagę.

W piątek (15.01.) był na al. Wolności około godz. 16.45. Wcześniej w okolicach Mogadoru. W obu przypadkach miał problem z zakupem biletu. - Czy powinniśmy w takim razie być karani mandatami, gdy mamy w kieszeni bilon, którego nie przyjmuje urządzenie? Poszedłem do sklepu obok, by sprzedawca rozmienił mi pieniądze. Nie chciał, bo usłyszałem, że tego dnia już chyba z dziesięć razy rozmieniał pieniądze na ten parkomat. Nie ma drobnych. Co w takiej sytuacji? - dopytuje.

Pisaliśmy o tym już w połowie grudnia. Faktycznie głogowskie parkomaty nie czytają nowego bilonu. Sytuacja dotyczy złotówek, dwóch złotych i pięćdziesięciogroszówek. Przelatują niezauważone przez czytnik i nie da rady nimi zapłacić i wydrukować biletu parkingowego.   

- To nie jest nasza wina, lecz Mennicy Polskiej, która wypuściła na zlecenie Narodowego Banku Polskiego inne niż dotychczas monety. Na pierwszy rzut nie widać różnicy, lecz są one lżejsze i urządzenia ich nie zauważają - tłumaczy Aneta Laskowska, kierowniczka Strefy Płatnego Parkowania, że dla producenta parkomatów to oznaczało zmianę oprogramowania i długotrwałe testy. Czytaj więcej: TUTAJ.
RED

(Mateusz Komperda)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%