W jerzmanowskiej Stodole Kultury odbyło się szkolenie dla przedstawicieli firm i samorządów odpowiedzialnych za współpracę z mediami. Organizatorem przedsięwzięcia jest Związek Pracodawców Polska Miedź. W programie znalazły się m.in. prelekcje dotyczące dobrych praktyk i budowania relacji pomiędzy mediami a samorządami, czy przygotowywania materiałów informacyjnych dla dziennikarzy. Omówione zostały także różnice we współpracy z mediami tradycyjnymi i mediami elektronicznymi, a także prowadzenie social mediów.
- W spotkaniu udział wzięło wielu dziennikarzy z najważniejszych redakcji regionalnych z Dolnego Śląska. Wśród zaproszonych goście byli przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, lokalnych samorządów oraz firm członkowskich Związku Pracodawców Polska Miedź, które są odpowiedzialne za kontakty z mediami - mówi Piotr Karwan radny Sejmiku Województwa Dolnośląskiego i wiceprezes zarządu ZPPM. - Zainteresowanie było większe, aniżeli zakładaliśmy. W sumie w szkoleniu udział wzięło ok. 40 osób, głównie z organizacji członkowskich naszego związku, bo to do nich przede wszystkim kierowaliśmy zaproszenia. - dodaje, że w warsztatach uczestniczyło także sporo pracowników samorządów, którzy na co dzień odpowiedzialni są za wydawane przez urzędy periodyki.
- Myślę, że pozwoliło nam to wymienić się doświadczeniami, dobrymi praktykami, ale też nauczyć się czegoś od prowadzącej warsztaty pani Patrycji Jenczmionki - Błędowskiej, która od ponad 10 lat jest dziennikarką i wydawcą w katolickim Radiu Rodzina - podkreśla Marta Wisłocka, także wiceprezes zarządu związku.
RED
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz