Pasażerowie czekali na przystanku, ale autobus ich nie zabrał, bo nie było już miejsc. Do nieprzyjemnej sytuacji doszło w czwartek (5.01). Zgłosiła się do nas mieszkanka Borku, którą zdenerwowała cała sytuacja. Kupiła dzieciom miesięczny bilet, a później sama musiała odwieźć je do szkoły. Firma Intertrans zapewnia, że była to jednorazowa sytuacja.
-Chciałam Was prosić o pomoc w wyjaśnieniu dzisiejszego problemu dotyczącego porannych autobusów Intertrans jadących od strony Białołęki przez Borek do Głogowa - napisała zdenerwowana pani Maria w czwartek - Co miesiąc kupuję swoim synom bilety miesięczne , ponieważ dojeżdżają z Borku do szkoły do Głogowa. Kupuję te bilety po to, żeby moje dzieci miały jak dojechać do szkoły , a nie dlatego , że mam za dużo pieniędzy i lubię je marnować - dodaje i opisuje całą sytuację.
Przez Borek rano przejeżdżają 3 autobusy (7:20, 7:30, 7:40). Dwa z nich zatrzymały się tylko po to, aby poinformować pasażerów, że nie ma już miejsc i odjechały. - Sprawa z mojej strony zakończyła się tak, że musiałam moich chłopaków i ich kolegę zawieźć do Głogowa, po czym próbowałam dodzwonić się do Intertrans, aby wyjaśnić tę sytuację, ale nikt nie odbiera telefonu - wyjaśnia - Nie proszę Was o pomoc z tego powodu, że chce być złośliwa czy wredna. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sytuacji, ponieważ wydaje mi się, że jeśli nikt dzisiaj nie zgłosi tego problemu, to może zacząć się notorycznie powtarzać, a chyba fakt, że kupujemy co miesiąc bilety miesięczne, które wcale nie są tanie powinien do czegoś zobowiązywać firmę Intertrans- podkreśla. Zwróciliśmy się do przewoźnika z prośbą o wyjaśnienie sytuacji.
-Mieliśmy awarię autobusu - tłumaczy Paweł Tryka z firmy Intertrans - Od razu na miejsce wysłaliśmy autobus zastępczy. Fakt, ma nieco mniejszą liczbę miejsc, bo 23. Sprawdziliśmy w systemie, że w kolejnym autobusie były już wolne miejsca - dodaje. Tłumaczymy, że prawdopodobnie dzieci już nie zdążyłyby do szkoły, dlatego pani Maria wolała je odwieźć sama. - Przepraszamy wszystkich pasażerów za zaistniałą sytuację. Zapewniamy, że było to jednorazowe zdarzenie - mówi pracownik Intertransu.
Osoby, które chciałyby zgłosić nieprawidłowości w kursowaniu autobusów, mogą to zrobić poprzez telefon znajdujący się na rozkładach jazdy. Każdemu niezadowolonemu klientowi przysługuje też możliwość reklamacji.
RED
10 000 000 ton miedzi elektrolitycznej w HMG
Panowie nie zapomnieliście o anodach z P24 ?
Piecuch z dwójki
20:36, 2025-11-20
Tłumy na otwarciu sieci rodem z Norwegii
Żal ci d..ę ściska?
Dziadek
20:29, 2025-11-20
Dron z czujnikiem spalin lata nad Głogowem
Osiedle Kościuszki wieczorem, nie trzeba drona. Do Katastrofa Sprawdź w GUS-ie, kiedy ludzie żyli dłużej.
tokmek
18:44, 2025-11-20
Zastawiają nawet przejścia dla pieszych
Tylko słupki na śmierdzących leni. Nic innego nie działa. Na Merkurego to samo.
tokmek
18:27, 2025-11-20
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu myglogow.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz